woensdag 29 juni 2016

AAV met BBQ, thema Bereikbaarheid

Alle leden (incl. introducés) zijn van harte uitgenodigd voor onze afdelingsvergadering en aansluitende barbecue op vrijdag 8 juli met als thema “bereikbaarheid”.

We starten de avond met een algemene afdelingsvergadering, de eerste in de nieuwe samenstelling sinds de aansluiting van Best en Oirschot. Vervolgens gaan we in op het thema “Bereikbaarheid in Zuidoost Brabant”. Bereikbaarheid is in onze regio een onderwerp dat velen van ons bezighoudt, als dagelijkse terugkerende zorg en/of als voorwaarde voor verdere ontwikkeling van de regio. Ook politiek staat dit thema momenteel hoog op de lokale agenda’s. Maar bereikbaarheid mag niet ten koste van leefbaarheid gaan, innovatieve oplossingen rond mobiliteit kunnen daar een bijdrage leveren. We gaan daarover in discussie met gastsprekers Salima Belhay, Tweede Kamerlid met portefeuille oa mobiliteit en Ab Oosting van Metropoolregio Eindhoven. Daarna volgt een gezellige en hopelijk zomerse BBQ.

We hopen op een grote belangstelling en nodigen nadrukkelijk ook collega’s in de regio en anderen met interesse in het thema bereikbaarheid uit. Ook introducés (familie, vrienden) zijn van harte welkom. In verband met de catering is het wel belangrijk dat we jullie aanmeldingen en betalingen vóóraf krijgen, daarom vragen we je je aan te melden op onderstaand emailadres.

Programma:
18 uur – ledenvergadering (meerjarenbegroting, bestuur, afdelingszaken oa inkijkje richting verkiezingen)
19 uur – Thema “Bereikbaarheid in Zuidoost Brabant”, met sprekers Salima Belhaj, Tweede Kamer D66 en Ab Oosting, Metropoolregio Brabant mmv Peet van de Loo, wethouder Best.
20 uur – BBQ

Locatie:
Echos De Vrijheid, Eindhovensedijk 33 Oirschot. Dit is tegenover de ingang van legerplaats Oirschot. Parkeren kan (gratis) achter het restaurant, toegangsweg is via de Oirschotsedijk vanuit de kant van Eindhoven of afslag 7 Best op de A58.

Datum:
8 juli 2016

Hoe aanmelden?
Aanmelden kan per mail op info@d66dekempen.nl. Voor de BBQ vragen we een bijdrage van €15,00 pp over te maken op rekeningnr.:
NL04 RABO 0102 4189 85 t.n.v. D66 afdeling De Kempen, onder vermelding van BBQ, NAAM en AANTAL PERSONEN.
De eerste twee consumpties zijn voor rekening van het Bestuur.

Wij hopen velen van jullie te zien!