zondag 11 maart 2018

Het kan ook anders in Valkenswaard

Het kan u de afgelopen weken niet ontgaan zijn. Het is weer verkiezingstijd! Overal in het Valkenswaardse straatbeeld hangen de “uithangborden” van de politieke partijen. Lukraak gehangen aan elke beschikbare paal. Op de Tienerdreef in Dommelen staren de lijstaanvoerders van elke partij je vanaf zowat elke lantaarnpaal aan. Sommige borden zijn gehangen aan palen waar ook verkeersborden aan hangen, verkeersdeelnemers afleidend. Andere borden voor de ramen van mensen, waarbij de lijstaanvoerder indringend de kamer binnen kijkt. Nu maar hopen dat in dat huis gelijkgezinde mensen wonen.
Ook al is het u niet ontgaan, misschien is u wel iets opgevallen. Ėén partij hangt er niet tussen! Ėén partij heeft er bewust voor gekozen niet aan deze vorm van “straatvervuiling” en afleiding mee te doen.
Er is een partij, D66, die zoveel vertrouwen heeft in haar verkiezingsprogramma en in haar kiezers dat zij ervan uitgaat dat, u, de kiezer ons ook op het stembiljet -Lijst 6- weet te vinden zonder het straatbeeld te hoeven vervuilen, zonder de verkeersdeelnemers af te leiden.
U kiest op inhoud en daadkracht en niet op basis van een verpakte lantaarnpaal.

D66 Valkenswaard rekent op 21 maart op uw weloverwogen stem!